Week 14

3 december 2018 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Hallo lieve lezers,

Deze week begon ik mijn werkweek alleen omdat Puck nog 1 laatste dagje bezoek had.

Deze week was de fysio nog een weekje weg waardoor Puck en ik de taak kregen om het 'over' te nemen. We hadden een lijstje gemaakt met alle namen erop die moesten bewegen. We namen ze mee naar de fysio ruimte en hebben ze daar per 3 hun oefeningen laten doen. Zo zagen we wel dat we hier de fysio niet voor nodig hadden en dit zelf wel aan konden. Tussen mijn video's zal ik een filmpje plaatsen waar wij bezig zijn met de oefeningen.

Deze week is er eigenlijk niet heel veel spannends gebeurt waar ik over kan vertellen. Gelukkig ging de week vlug voorbij en hadden we weer snel weekend.

Dit weekend zijn we zaterdag met Maud, Lotte en Loes naar San Fernando gegaan. Eventjes lekker geshopt en gezellig bijgekletst. We zagen elkaar namelijk alleen maar in de bus naar stage.

Savonds zijn we met z'n 5e cocktails gaan drinken aan het strand. Even elkaar beter leren kennen en er een gezellige avond van gemaakt.

Zondag hebben we eigenlijk niet zo heel veel gedaan. Eerst even uitgeslapen en daarna paar uurtjes in de zon gelegen. Wel op het balkon natuurlijk want op het strand is het voortaan te fris. Op het balkon komt geen wind waardoor het lekker warm is. Daarna nog eventjes een wasje gedraaid en een beetje opgeruimd.

Savonds een lekker filmpje en niet al te laat naar bed. We moesten tenslotte de volgende dag namelijk gewoon weer werken.

Na een fijn en rustig weekje met heerlijk weer staat er volgende week nog z'n weekje op ons te wachten. Heel veel zon en tot wel 22 graden voorspelt.

Het was deze week een kort verhaaltje maar jullie zijn weer op de hoogte.

Kusjes vanuit Spanje en tot over 2,5 week!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade