Week 12

18 november 2018 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Hallo allemaal,

Deze keer een kort verhaaltje over deze week. Er is namelijk niet zo heel veel gebeurt.

Deze week was het een minder leuke week. Mijn zus en nicht waren weg na een hele gezellige week bij ons in huis. Dat betekend veel gezelligheid en vooral druk in huis. Daarom was het eventjes wennen dat we weer met z'n 4e waren en het weer wat rustiger was.

De stage dagen van deze week waren wel oke maar niet zo leuk als normaal, alle cliënten waren ziek, moesten huilen of riepen je de hele dag om wat te vragen. Nu verstaan we de mensen vaak wel maar wanneer ze echt wat willen wordt het vaak lastig ze te begrijpen, en al helemaal wanneer ze vergeten dat je geen Spaans spreekt.

We hebben er zelf maar wat van proberen te maken door te dansen/zingen, grapjes te maken of door een gesprekje aan te gaan.

We hadden dit weekend ook niet veel op de planning staan omdat het erg slecht weer zou worden. We hebben dus veel series gekeken en een beetje in huis opgeruimd en gepoetst.

Zaterdag zijn Puck en ik naar Sancti petri gegaan, de haven van Chiclana. Daar zijn we over het strand gelopen. Toen we onderweg een leuk hutje op de rotsen zagen staan zijn we de rotsen op geklommen om vanaf het hutje op de zee te kijken. Vanuit daar zijn we over de rotsen verder gelopen tot aan het strand van Chiclana. Na een wandeling van 2 uur hebben we veel foto's gemaakt en een heel mooi uitzicht gehad.

Daarna hebben we op het strand even een pannenkoek gegeten en zijn we een keertje met de bus naar de andere kant van Chiclana gereden (de bussen rijden namelijk allemaal rondjes, dus kun je lekker blijven zitten).

Na vandaag kan ik toch wel zeggen dat we het mooiste stukje van Chiclana hebben gezien. In mijn foto's staan een paar foto's van deze dag.

Vanaf maandag gaan we een middag dienst draaien ipv een ochtend dienst. Het gaat deze week veel regenen dus kunnen we onze dag vullen door lekker te werken in de middag. Ik heb er heel veel zin in en ben heel erg benieuwd hoe de middag hier gaat.

Dit was het weer voor deze week, tot de volgende!

1. Petra peels:
    19 november 2018
    Wat mooi is het daar Guus, leuk dat je het daar zo goed naar je zin hebt.
    Deze ervaringen nemen ze nooit meer van je af. Geniet er nog maar van want de tijd vliegt zo voor bij. 😘