Week 11

13 november 2018 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Hola, buenos noches

Hier ben ik weer met een nieuwe weekblog. Vorige week dinsdag zijn mijn zus en nicht aan gekomen. Na een lange reis achter de rug zijn we na een korte rondleiding van het huis maar gaan slapen. Puck en ik moesten tenslotte de volgende dag gewoon werken.

Woensdag zijn ze meteen bij ons op stage langs geweest, even een rondleiding en alle cliënten voor gesteld. Ze vonden het zo leuk om te zien waar wij nu de afgelopen maanden hebben gewerkt. Veel leuke mensen, leuke locatie en vooral heel gezellig.

'Daarna zijn ze zelf Chiclana gaan bekijken en hebben ze ons opgehaald op stage om middags nog even te gaan shoppen in San Fernando, het grote shoppingscentrum hier in de buurt.

Donderdag zijn hun een dagje naar Marokko geweest en hebben wij gewoon weer een dagje gewerkt.

Vrijdag ben ik samen met Janne en Juultje gaan surfen. Dit keer waren de golven zo hoog en sterk dat we verder de zee in moesten. Het was door de hoogte ook een stuk moeilijker omdat we zo hard gingen. Maar het was weer erg gaaf om te doen.

's middags zijn we samen met Puck naar Vejer gereden. We reden een straat voorbij waardoor we een andere weg moesten nemen. Maar deze weg was niet de makkelijkste. Juul achter het stuur en een hele smalle maar vooral stijlen berg omhoog. Wat was ze stoer om daar te rijden! Eenmaal boven op de berg aangekomen moesten we nog door wat smalle straatjes naar de parkeer plaats. Maar gelukkig is alles goed gegaan. 's avonds zijn we wat gaan eten aan het strand en hebben we nog wat cocktails gedronken.

Zaterdag zijn we nog een keer naar Sevilla gegaan. Deze dag liep alleen niet helemaal vlekkeloos. Eerst 100 jaar in de rij moeten staan bij de Lidl met een kassa die het niet deed. En daarna 1,5 uur langer gedaan om er te komen door een verkeerde afslag.

De vorige keer was plaza de España dicht, nu dus maar meteen daar heen gegaan. Wauw wat was dit mooi zeg! Zoals Puck het al zei het is net de Efteling. Na weer veel km te hebben gewandeld en veel dingen te hebben gezien zijn we 's avonds bij een tentje gaan eten waar ook daar het niet ging zoals we hoopte. De ober die na ons idee het niet helemaal in orde had en toe was aan pauze. De verkeerde drankjes die we kregen en vervolgens het eten wat een beetje tegenviel.

Ondanks dat hebben we een hele leuke en gezellige dag gehad. Ohja Papa, Mama, Noor en mijn 2 lieve oma's, als jullie dit lezen heb ik wat leuks voor jullie als ik thuis kom! Maar daar moeten jullie nog even op wachten.

Zondag hebben we het eventjes rustig aan gedaan. Even uitslapen en overdag lekker op het strand gelegen. Daar nog even een cocktail aan het strand en op tijd naar huis om te douche. Helaas was ons favoriete tapas tentje dicht dus zijn we maar ergens anders gaan eten.

Maandag had ik nog 1 laatste dagje vrij. We zijn toen naar Cádiz gegaan, eventjes rond gelopen en wat winkeltjes in en uit. Maar naar veel lopen van de week zijn we maar op tijd naar huis gegaan en hebben we in het centrum nog churros gegeten.

Die avond was niet alleen de laatste avond van Janne en Juul maar ook van Demi en Anouk. De 2 andere studenten die hier zaten. Wat hebben we weer een leuke tijd met hun gehad. Even afscheid van elkaar genomen en nog snel wat gedronken.

Vandaag hebben we onze laatste uurtjes afgesloten met een drankje op het strand. Koffers in gepakt en mijn lieve zus en nicht uitgezwaaid. Wat was dit een gezellige week samen met Puck. Helaas zijn ze weer na huis maar zie ik ze over 5 weekjes weer.

Dit was het weer voor deze week. Voor mij is nu al mijn bezoek geweest nu nog 2 vriendinnen van Puck.

Tot volgende week weer!