Week 9

31 oktober 2018 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Hallo lieve lezers,

Even snel een berichtje van mij.

Afgelopen week hadden we bezoek van de ouders van Puck. Zij hadden een huisje in Chiclana waar wij de hele week mochten slapen. En met niet te vergeten een zwembad! Daar hebben we de eerste paar dagen veel gebruik van gemaakt.

Vrijdag had ik voor de eerste keer een werk dag alleen. Puck was vrij om iets met haar ouders te doen. Ik was erg benieuwd hoe het alleen zou zijn maar dit viel gelukkig helemaal goed. Doordat we steeds meer onze eigen dingetjes doen merkte ik niet veel dat ik het zonder Puck moest doen. Natuurlijk miste ik wel de gezelligheid.

Savonds zijn de andere meiden langs gekomen en hebben we gezellig wat gegeten en gedronken. Allemaal verschillende kleine hapjes en een drankje erbij. Wat was dit weer gezellig met zn alle!

Zaterdag is Sharon mee een dagje weg geweest. We zijn naar Jerez de la Frontera gegaan. Wauw wat is dit weer een mooie stad! Eventjes rond gelopen en wat foto’s gemaakt en daarna zijn we door gereden naar het grote winkelcentrum. Het was zo groot dat we niet goed wisten waar we heen moesten.

Toen we savonds weer op de bank zaten bedachten we een avond duik te maken. Sow dit was koud zeg..

Zondag hebben we Cádiz laten zien en maandag hadden we nog een dagje vrij om naar Vejer de la Frontera te gaan. Dit was weer erg gezellig met de ouders van Puck!

Na een gezellig en fijn relaxt weekje is het weer tijd om te gaan werken.

Ps Vrijdag komt er eindelijk bezoek van mij! Mijn lieve vriendinnetje Jessie komt een weekendje langs. Gelukkig is er goed weer voorspeld en kunnen we misschien weer in een korte broek😜

Groetjesss en tot snel! 😘